Back from nostalgitrippen

Oh my god säger jag bara. Kom hem för en stund sen och är helt slut. Sitter och varvar ner med en ciggarett och lyssnar på skön soul musik. Salomeh och hennes mamma lyckades inte övertala mig att åka andra attraktioner än dem jag är van vid att åka. Det blev dock en massa åkturer med balder, flumride, radiobilar och sagoslottet haha. Var alldeles genomblöt ända in till underkläderna efter fulmride. Det var nice med tanke på att solen stekte rejällt och jag blev torr väldigt snabbt.

Medan salomhes mamma och syskon var och åkte Kanon för kanske tionde gången så satt vi på en bänk utanför atraktionen och tittade på alla människor. Salomeh vände sig till mig och sa; Fan, förr i tiden var vi här och kollade på pojkar och nu är vi här och kollar på pappor. Så himla roligt sagt tycker jag, ligger mycket sanning bakom det hon sa haha.

Iallafall efter att ha åkt i några timmar var det dags att mata magen. Vi gick till en restaurang där de hade buffè med panpizzor. Det var helt sjukt roligt hur många panpizzor det blev för oss allihoppa. När man äter på buffè är det bäst att äta som om det inte finns någon morgondag, för det var exakt det vi gjorde. 

Spelade ganska mycket på lyckohjulen också men blev tyvärr inga stjärnvinster alls denna gången. Den snålade mycket och ville inte ge mig något. 

Slutligen vill jag ge salomeh ett stort tack. Hon har bekostat hela dagen för fem personer med åkpass, mat och hela rubbet. Trots att hon är en fattig student utan jobb. Stort tack min älskling!

För er alla andra där ute, sluta aldrig leva och håll hårt kvar vid det lilla barnet som finns inom alla er.

Peace out

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Tack för stödet hörru :)

2009-06-25 @ 10:57:03
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: IVONISH JAO

Kommer ihåg när jag var där sist! HAHA kom hem med massa blåtiror efter att karusellerna slängt mig åt alla håll som en docka!

2009-06-25 @ 12:44:22
URL: http://ivonish.blogg.se/
Postat av: Gino Abdullah

Är väldigt stolt över hur du håller din blogg vid liv och är så aktiv, hoppas bara att det håller. Här har du en trogen läsare iallafall = )



Önskar dig all lycka och massor med nötter = )

2009-06-25 @ 13:51:07
URL: http://ginoabdullah.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tack för fina ord:)



Hoppas att du får en underbar helg.



Kram

2009-06-26 @ 00:34:33
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du har inte uppdaterat på några dagar nu :( trist.

2009-06-26 @ 12:22:55
Postat av: IVONISH JAO

Dat's what im talkin' bout giirl!

2009-06-26 @ 12:42:41
URL: http://ivonish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0