oh my god haha

Jag måste berätta om en rolig händelse som jag precis kom på. Några av mina vänner skulle åka till Los Angeles på semester i 2 veckor och de såg fram emot det väldigt mycket. Själv var jag fast i en massa jobb och arbetade i en Time- butik, för er som inte vet vad Time är så är det precis som en 7 eleven. Så mina kompisar åkte till Usa och festade och hade det asball medan jag var kvar i Sverige och jobbade. En dag på jobbet så hade jag inte mycket att göra. Jag tog en amerikansk skvaller tidning och stod bakom kassan och läste förfullt om alla kändisars liv. Jag vänder sida och plötsligt får jag syn på min kompis som hade åkt till L.A i skvallertidningen. Jag vara helt i chocktillstånd och kunde inte fatta hur hon hade hamnat där. Det var en stor bild på henne och sångaren Robbie Williams. 

Tänk er själva i min sits, ni håller på och läser en massa skvaller om kändisar och plötsligt så dyker en av era kompisars ansikten upp i tidningen haha. Jag kunde inte tro det och senare på kvällen så pratade jag i telefon med en vän som bor i London, hon berättade att hon hade läst en vanlig tidning som våran metro och också sett våran kompis i den tidningen med Robbie Williams. Hon hade också hamnat i chocktillstånd eftersom hon satt och väntade på tåget i London haha.



De hade bara råkat gå på samma restaurang och alla papparazzi fotade och skrev sen att de var på en dejt. Sanningen är den att Robbie flörtade som fan med min vän medan hon totalt ignorerade honom. 
Det roliga är att när min vän kom hem så var hon totalt ovetande om att hon hamnat i alla tidningar över världen, vilket var askul. 

Ta alltid vara på dagen kära läsare, kärlek.


Kommentarer
Postat av: Saga

Jag vaknade just och funderar om jag ska bada i badkaret eller i poolen :P

2009-06-28 @ 09:56:11
URL: http://tmewii.blogg.se/
Postat av: S O L I N A

*Tack detsamma hun! :)*

2009-06-28 @ 17:45:28
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: Mindy

Kul att du gillar min blogg.Ha en skön kväll..

2009-06-28 @ 20:44:19
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: lla

2009-06-29 @ 00:07:36
Postat av: Gino Abdullah

Blir lika förvånad varje gång jag ser vår vackra vän bredvid den där nötter-tjuvaren. Amazing story!

2009-06-29 @ 00:08:51
URL: http://ginoabdullah.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: tack så mycket :) detsamma!

2009-06-29 @ 16:35:08
URL: http://fuckingems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0